duminică, 18 ianuarie 2009

Despărţire



DESPARTIRE
Vezi mai multe video din Film »

Am primit ieri un link foarte interesant cu actorul Dan Bordeianu, pe care eu una nu îl agream în mod special, având în vedere reputaţia sa de "telenovelist". M-a şocat foarte mult filmuleţul, m-a surprins monologul atât de inteligent conceput şi mi-am dat seama că de fapt ceea ce se vinde pe sticlă nu are absolut nici o legătură cu omul în sine, cu talentul care se află ascuns în spatele unei imagini care vrea să se vândă. Să mai spun că m-a emoţionat mesajul în sine? Să mai spun că mi-a amintit de cât de răzvrătită m-am simţit eu când am trecut prin aceeaşi "despărţire"? Da, te face să strigi, să fi nemulţumit de tot ce te înconjoară, să nu-i înţelegi pe oamenii care cască sau care sunt îmbrăcaţi în gri, să îţi fie lehamite de aceleaşi feţe pe care le vezi pe stradă, în drum spre lucru, în pauza de masă şi in drum spre casă... Nu vreau să fiu limitată, în nici un caz nu vreau asta, dar mai ştiu şi că acea libertate pe care o caut nu există. Întotdeauna te vei agăţa de ceva, întotdeauna ai nevoie de cineva pentru a te păcăli pentru o perioadă cu fericirea există pentru că tu exişti. Nu eşti cu nimic mai special ca mine, nu sunt cu nimic mai specială ca tine, dar am nevoie de tine pentru a fi specială... cam asta ar fi.

2 comentarii:

  1. Foarte tare monologul .. mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  2. Adita, da este bun conceput monologul si la fel de bine facut montajul.
    Psihologii au dovedit ca persoanele delicate, cu aptitudini pentru autoanaliza, sunt inclinate sa caste mai des decat ceilalti oameni. Cascatul este contagios. Testele efectuate de catre psihologi au relevat ca persoanele care nu se contamineaza de cascatul altora sunt naturi dure si aspre. Aceasta categorie de oameni n-o sa se puna niciodata in locul altuia (adica sa empatizeze).
    Ce inseamna "empatie":
    -empatia e capacitatea de a te pune in pielea celuilalt.
    -In primul rand, o persoana empatica poate identifica usor emotiile celorlalti iar aici ma refer, evident, la emotiile latente, care nu sunt exprimate. Oricine isi poate face o idee despre cum se simte un om care plange dar putini reusesc sa identifice faptul ca o persoana sufera atunci cand acea persoana face tot posibilul sa nu o arate, ascunzandu-se dupa o masca. Oamenii empatici vad dincolo de masti, cu usurinta

    RăspundețiȘtergere