miercuri, 13 mai 2009

Again Jais...

Jais is back in track everyone... this time with a more mature sound and catchy lyrics. This is one of my favourite songs from them- Impreuna!
Listen to it and let me know what your opinion is.



Jais- Impreuna
Asculta mai multe audio Diverse »

Jais- Împreună/ Together

Suntem din nou amândoi/ We are together again
Trebuie să fie bine/ It has to be Ok
Suntem din nou amândoi/ We are together again
Parcă soarele şi luna sunt cu mine/ It’s as if the sun and the moon were with me

Nu ştiu cine ar putea/ I don’t know who could
Nu ştiu cine ar avea curajul/ I don’t know who would dare
Să spună ceva, să se bage-n viaţa mea/ To say anything, to enter my life
Să nu-mi dea pace, să-mi stea în cale/ Not to leave me alone, to stand in my way
Să mă caute peste tot/ To search for me everywhere
Să-mi numere paşii/ To count my steps
Să ne afle drumul n-am să-l las/ I won’t let him find our way
De-ar fi să ne ştie orice pas/ If it were to know our every step
Îi spun s-o ia de la început/ I tell him to start all over again
Să vadă şi el prin ce-am trecut/ To see what I’ve been through

Suntem din nou amândoi/ We are together again
Trebuie să fie bine/ It has to be ok
Suntem din nou amândoi/ We are together again
Parcă soarele şi luna sunt cu mine./ It’s as if the sun and the moon were with me.

Nu cred că s-ar putea,/ I don’t think it would be possible
Nu cred că ar mai avea curajul/ I don’t think she would dare
Să vină acum să intre-n viaţa ta./ To come now and enter your life
Să te ocolească, să nu îndrăznească/ To avoid you, to hesitate
Să vrea să te ia înapoi, să îţi întoarcă paşii/ To want to take you back, to turn your steps around
Să ne afle drumul n-am s-o las/ I won’t let her find our way
De-ar fi să ne ştie orice pas,/ If it were to know our every step
Îi spun s-o ia de la început/ I tell her to start all over again
Să vadă şi ea prin ce am trecut./ To see what I’ve been through

Suntem din nou amândoi/ We are together again
Trebuie să fie bine/ It has to be ok
Suntem din nou amândoi/ We are together again
Parcă soarele şi luna sunt cu mine/ It’s as if the sun and the moon were with me.

Tot împreună, din nou împreună…/ Still together, together again…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu